Varit jättesjuk !

2011-01-06, 19:10:09 / Kategori: Allmänt
Här ligger jag och hostar...
Jag har inte uppdaterat eftersom jag varit jätte sjuk, när jag trodde att jag blev bättre så blev jag sjuk igen dagen efter...eller det blev värre rättare sagt. Har legat hemma i flera dagar med hög feber, förkylning och jätteont i halsen, ush vad hemskt det var alltså. Jag kände mig helt snurrig å svag i 4 dagar men sammanlagt så har jag varit sjuk sen julafton. Ingen aning vad det är för virus jag har men den har varit otroligt jobbig och svår! Har inte gjort något speciellt dem dagarna förutom legat hemma, kollat på filmer, sovit och tagit det lugnt. Nu idag känner jag mig bättre i alla fall, febern har gått bort men är fortfarande förkyld så rinner som ett vattenfall haha.
Idag var jag faktiskt ute en sväng vilket har varit härligt, följde med mamma till Frölunda Torg för att handla lite mat och sedan gick vi till apoteket vilket räddade mig. Idag köpte vi näs spray vilket jag inte skulle klara mig utan, har inte kunnat sova nånting inatt. Efter vi handlat färdigt gick vi hemåt och jag kände mig mycket piggare, när man har feber är det jättebra att gå ut när det är minus grader ute för det dödar bakterierna man har i kroppen. Mitt tips till er är att göra samma sak när ni är sjuka! Drick framför allt mycket kallt när ni har ont i halsen, ät även mycket glass för det hjälper verkligen och ha inte för varma täcken på er vid feber. Jag lovar er att man blir frisk jättesnabbt! Bakterierna älskar det varma och det är då dem är som värst och stannar jätte länge så testa det jag tipsar om:D. Nu ska jag i alla fall kolla på TV med mami men skriver sen igen, ni får ha en trevlig kväll mina fina läsare!


Bjuder på dagens bilder:

Hade tråkigt så tog några bilder även om jag fortfarande är sjuk haha !<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?