Me & Ma lifee★!! Äntligen har jag skaffat min egen blogg för första gången!<3:))

2010-04-27, 20:54:30 / Kategori: Allmänt
Hejsan Everyone:)♥
Idag vaknade jag runt 07.00 på morgonen, och låg kvar i sängen ungefär 20 minuter extra vilket jag alltid älskar att göra. Efter det gick jag upp för att äta frukost,duscha och fixa mig. Sen åkte jag till skolan. Hade bara en lektion(mediekunskap), där efter gick jag,Danijela,Linnea och köpte en pommes frites tallrik ''Yummiii'' säger jag bara! När jag kom hem kollade jag lite på MTV och helt plötsligt bestämde jag mig för att skaffa blogg vilket jag nu gjort, Wohoo That's Awesome!. Nu är jag hemma igen efter att ha solat och handlat med mamii och klockan är 19.39... nu ska jag äta lasagne till middag!, Efter det ska jag kolla på Avatar och mysa med chips,popcorn,godis m.m.& absolut får vi inte glömma min Cola♥ haha.

Puss på er,Peace Out!<3
Här har vi smått å gott som ska ätas till kvällen!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?