Dags att resa sig från soffan haha !

2010-12-19, 20:52:36 / Kategori: Allmänt
Känns verkligen som att dagen har passerat jättefort? Det är redan kväll ju haha, åt middag för inte alls längesen:D. Just nu sitter jag i alla fall och bloggar men alldeles strax är det dags att hoppa in i duschen! Där efter blir det kvällsmat och sen sova för imorgon börjar jag 8.00, min skola har julavslutning på onsdag tyvärr *buhu*:( medan många redan har slutat. Hur är det med era skolor då, slutar ni också i veckan?:)
Skriver nog ett sista inlägg senare men ni får ha en fortsatt trevlig kväll !

Bjuder på 2 bilder från förra julen sålänge :

Hehe, ja då var jag svarthårig:)




♥ L A I L A ♥

Vad snygg du är =)



2010-12-20, 09:45:28 URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Frances

hehe jag åker på torsdagens kväll . Hehe vilken stor högen med presentkort..



/ Darling Trac



2010-12-20, 14:10:36

Hasime

snygga bilder gumman <3



2010-12-20, 20:01:18 URL: http://hasimegashi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?