Nu är jag tillbaka mina söta läsare !♥

2010-12-17, 16:06:27 / Kategori: Allmänt
Nu har det varit ett tag sen jag bloggade sist, but now i'm back yaay, i've missed ya all mina undebara läsare!:D Har verkligen saknat min blogg sååå mycket.
Har haft så mycket att göra, har julstädat, julpyntat och tränat på Sportlife en del nu innan julafton. Fick testa på gratis i en hel vecka vilket har varit helt underbart ! Sportlife är verkligen ett ställe som jag tipsar er alla att träna på, man tränar ihop men en mängd trevliga människor som alltid är positiva å glada. Så var det för mig i alla fall!
Annars har det väl inte hänt så jätte mycket mer sen jag bloggade sist förutom skolan och att jag har vart runt och handlat en del julklappar men det kommer fler hehe. Idag var jag ledig från skolan så jag har bara varit hemma med pjamas hela dagen, pjamasmys!:D Ska strax in i duschen å sen snabbt göra mig i ordning för att jag ska åka å sola(solarium) med min granne, perfekt att sola nu innan jul och nyår yaay. Efter det blir det fredagsmys hela kvällen med massa bra filmer och gotti gott! Skriver senare igen sweetheart's, ni får ha en nice fridaay !♥

Här bjuder jag på några av dagens bilder:



Dagens pjamasoutfit haha:D





PeaceOnEarth



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?