Svar på frågestunden !

2010-12-19, 03:59:46 / Kategori: Allmänt

Svar på Frågestunden den 17/12-10


Vilken är din favorit bloggerska?
Min favorit bloggerska är absolut Kenza, jag tycker verkligen om att läsa hennes blogg !:D
Hur många besökare brukar du ha dagligen?
Från 30-50(unika då), beroende på hur mycket jag uppdaterar. Har bara haft min blogg ett par månader men är verkligen jätte glad att ni fina läsare tittar in hos mig:)
Hur mycket tid lägger du ner på bloggen / dag?
Brukar faktiskt lägga ner ganska mycket tid på bloggen, ibland skriver jag 5-7 inlägg. Ibland känns det också bra med lite bloggpaus men det händer inte ofta.
Om du skulle få byta liv med någon för en dag, vem skulle det vara?
Oj det där var en svår fråga, det vet jag faktiskt inte :P(a)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?