Det var en underbar julmiddag hemma hos vår lärare med den bästa klassen♥

2010-12-21, 23:34:02 / Kategori: Allmänt

Hann inte uppdatera igår mina söta, hade fullt upp med julhandlande hela dagen! Idag har det varit en underbar dag, idag åkte jag och hela min fina klass till hem till vår mentor Tina på julmiddag. Det var vår näst sista dag med vår underbara lärare för hon ska sluta jobba på vårt gymnasium(Cybergymnasiet) och börja jobba på ett gymnasium som heter Munkebäck, där hon ska bli rektor istället. Det var en fin kväll hemma hos tina med bästa klassen, riktigt oförglömligt! Vi kom hem till vår lärare runt 6 tiden och sedan var det start på kvällen med varm glögg och mycket prat, mysigt!
Där efter var det middag, mycket skratt och även tårar aw. Vi är så ledsna allihop och lär sakna vår lärare så mycket. Senare på kvällen var det en fin stund då vi gav Tina presenter och ett jättefint foto album med våra bilder och fina kommentarer som vi skrivit, det var så fint att alla höll på bli tårögda verkligen! Idag blev det en massa kort med vår bästa klass och underbara Tina, finaste minnet.♥
Åå vi blev så glada för Tina bestämde sig att hon sa ut med oss och fira studenten aw, vi har en riktigt grym lärare asså!:D
Det har varit 2 underbara år tillsammans med klassen och vår lärare som vi haft så roligt med och är så tacksamma för ha lärt oss så mycket och underisat oss jättebra.
Runt 9 tiden började vi alla samla oss för att åka hemåt, vi kramade om Tina och tackade för en underbar kväll. Jag hade sån tur som blev hem körd av min klasskompis vänner vilket var jättesnällt. De kom och hämtade oss med bilen. Japp där slapp man gå ända till vagnen i -6 graders kalla vinter kvällen haha. När jag kom hem hoppade jag i mjukis byxorna direkt, riktigt mys och sedan var det bara att lägga sig i soffan med laptopen i knät. Å det jobbiga är att jag måste köpa en ny sladd till datorn för min håller på gå i sönder totalt-.- haha. Annars har jag väl inte gjort så mycket mer än ätit kvällsmat och kollat på TV med kära mami. Nu ska jag i alla gå kolla på en utav dem nya filmerna jag och mamma köpte igår. Imorgon väntar mig en lång dag för då ska det stor handlas massor mat nu innan juldagen så ska lägga mig tidigare idag tänkte jag. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll babe's !

Bilderna från den fina Julmiddagen:


Klassen och vår underbara lärare Tina som sitter mitt emot !


En god maräng dessert !


Illaf, Roshbin & jag !


Me !


Haha i'm happy !


Ja & dumma kamera blixten haha !


Jag & min bästavän Illaf

Mitt julmysiga rum just nu:

Har även en liten julgran i mitt rum:)

PeaceOnEarth




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?