Köpt min nya locktång !♥

2010-12-23, 15:45:00 / Kategori: Allmänt

22/12-10
Jag hann aldrig uppdatera igår mina söta för jag hade fullt upp med att köpa de sista julklapparna och handla mat. Igår åkte jag, min mamma & våran granne för att köpa de sista julklapparna. Det blev en del att köpa och efter det var det storhandla massa mat igen. Mamma gav mig pengar i förtids julklapp aw men resten får jag imorgon för då är det julafton yeah:D. Blev jätte glad faktiskt hihi:) så det blev en lång shoppings runda med. Köpte äntligen min älskade locktång, exakt denna som finns på önskelistan några inlägg nedan. Köpte också 2 jättefina prydnads kuddar, hårspray, cocoskräm och en parfym! Sist men inte minst blev det Burger King *mums*. Senare när vi kom hem var det dags att slå in några utav julklapparna och så testade jag såklart min nya locktång!
Den är riktigt bra, funkar jättefint och ger en fin volym i håret. Dock måste jag lära mig att göra lite bättre lockar hehe men locktången kommer ju användas flitigt hihi, måste bara köpa till ett bra värmeskydd..någon som har några tips?:D
Runt halv 8 på kvällen åkte jag och solade(solarium), det var riktigt härligt efter all spring och handlande. När jag kom hem runt 9, kom min bästa killkompis hem till oss. Jag, mamma, grannen,min killkompis & jag skulle kolla på film. Kvällen avslutades med 2 ganska bra skräckfilmer med dem bästa, riktigt mys!




Finns att köpa på Åhlens 399:-  ♥
Den är verkligen bra !


Resten utav sakerna jag köpt:








Hasime

va fina kuddar =) måste ta o köpa sånt <3



2010-12-24, 23:57:26 URL: http://hasimegashi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?