Godmorgon babe's♥

2010-07-03, 12:36:01 / Kategori: Allmänt
Vaknade nyss, nu ska jag äta frukost på balkongen. Efter det ska jag göra mig i ordning, jag vill verkligen åka å bada idag för det är så varmt. Ska nog åka och bada med tina wohoo !!:D. Skulle ha åkt till Orust men det blev visst inte så, för jag skulle vart hemma tidigare imorgon men nä,nä min pappa vill inte stressa så jag sa att inte jag ska med denna helgen. Blev verkligen besviken, jag menar hur svårt är det att köra hem sitt egna barn. Vi åkte inte dit igår för pappa sa att han var så trött.. ja,ja det tror inte jag på. Han tar bara sin fru före sitt hela tiden, alltså ush vad jag är trött på det här !! Hoppas han tänker efter vad han gör för misstag..
Skriver senare om hur dagen har varit, ni får ha en underbar dag everyone♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?