Grattiis Holland som vann med 2-1♥

2010-07-02, 18:30:16 / Kategori: Allmänt
Måste bara säga grattis Holland som gick vidare med 2-1 i VM mot Brasilien!! Även om jag hejat mycket på Brasilien och Italien så finns Holland i mitt hjärta, bodde ju där när jag var liten och hejade alltid på dem. Dem är ett riktigt bra lag och ger aldrig upp utan kämpar. Saknar faktiskt Holland det var längesen man var där nu, sist vi var där va 13 år sen wow va tiden går fort!! Kunde hela språket flytande men har glömt det, hoppas verkligen språket ligger nånstans i bakhuvet hehe. Det var riktigt roliga tiden då jag bodde i Holland och gick i skola där, saknar mina vänner där ifrån♥ Vill verkligen resa dit snart igen och då ska och vill jag absolut ha med min bäste vän tina. No way it would be fun without my best friend being there to! Det jobbiga där emot är att jag tappat kontakten med vännerna från Holland som jag umgicks med alltid, men många av dem bor säkert kvar där dem alltid bott. jag bodde i Maastricht, ganska liten stad. Åh vad jag saknar vårt gamla hus men,men får väl åka förbi huset nån vacker dag då jag reser till Holland haha. Ska äta nu men skriver nog mer efter det

Puss Puss

Maastricht






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?