Hemma Hos Pamela♥

2010-07-05, 23:40:53 / Kategori: Allmänt
Just nu sitter jag hemma hos grannen Pamela som bor dörren bredvid mig, haha lyxigt nära. Idag när jag vaknade så gjorde jag mig i ordning snabbt för jag skulle med Pamela ner till hennes mamma och hämta ett köksbord med stolar. Vi hämtade med oss en an metall vagn och en barn vagn som vi skulle lägga möblerna på sen, jag satt i barn vagnen och Pamela körde mig ända ner till torget HAHAHA o my gosh ! Det var roligt i alla fall, när vi var framme hos Pamelas mamma så la vi möblerna på vagnarna å knöt runt dem så dem inte skulle ramla. Det gick så bra så, vi blev väldigt trötta men klarade oss och fick upp möblerna hem till Pamela. Senare satt jag bara hemma hos Pamela och tog det lugnt, jag spelade TV spel med hennes son Loncho och vi lyssnade på musik. Senare kom min mamii också över, efter en stund fixade jag och Pamela advokadon som vi skulle ha till korv med bröd, jajemensan det är en trevlig kväll idag hehe.
Ingredienser till en god advokado sås:
Förbered först advokadona, ta ut innehållet med en sked och släng kärnan. Häll sedan i innehållet i en skål och rör om lite grann.
Tillsatser:
  • Ajoli(vitlöksmajonär
  • Olja
  • Salt
  • Cream Fresh
Sen vispar du allting, sedan färdigt !
Hur mycket tillsatser man vill mixa i advokadon är upp till en själv. Smaka gärna lite och se vad du själv tycker.
Just nu spelar jag och Loncho Guitar Hero 2 men alldeles strax ska vi äta korv med bröd och advokado sås till muums!  Försökte ladda ner filmer idag från mitt Ares program som jag använder men det gick inte, det är nått fel men, men det går att fixa hoppas jag. Efter vi har ätit klart ska jag lägga in nya filmer på min dator från Pamelas dator. Alltså genom att använda mitt SD minneskort yeey, alltid roligt med nya filmer ! Ni får ha en trevlig kväll everyone♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?