Kollar På Tv♥

2010-07-08, 23:35:09 / Kategori: Allmänt
Här ligger lilla jag i min säng med laptopen på knät, chattar, läser folks bloggar och kollar på sex and the city=). Efter det ska jag kolla på nån utav filmerna som jag laddat ner, eller flera utav dem. Får se hur många jag orkar att se. Sen ska jag sova för imorgon ska jag vakna tidigare än vad jag brukar, annars sover jag till 12,1 eller även 2 haha. jag vet att jag är den största sömntutan, just därför måste jag passa på vakna tidigare varje dag för att hinna utnyttja dem långa dagarna ! Imorgon ska jag nog också träffa tina och hennes vän Daniel, om jag inte åker till Oust. Får packa lite om en stund ifall jag åker. Aja mina kära vänner, nu ska jag fortsätta kolla på TV så ni får ha en trevlig kväll♥ !!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?