Stora Fotbolls VM Finalen 2010

2010-07-11, 21:23:04 / Kategori: Allmänt
Då är dagen här då, sista och största fotbolls VM finalen 2010!! Nu spelar dem 2 sista länderna Holland och Spanien, dem sista men inte minsta som gått vidare i VM. Även om jag är en riktig Barca suporter så hejar jag faktiskt inte på Spanien i år...Holland är så bra som lag och jag har bott i detta land en gång i tiden!!<3<3 Så come on Hollaaand, kämpa !! Nu ska dem börja med andra halvlek snart då och än så länge står det 0-0 till båda lagen. Det har varit ett ganska segt spel i början, för många gula kort för båda länderna. Men,men snart börjar dem väl sätta i gång riktigt, Nu gäller det att sitta framför TVn och kolla på kanal SVT Direkt allihopa ! Just det ja, varför jag inte uppdaterade igår var bara för att min Internet inte ville sätta igång igen.
Wesley Sneijder<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?