Åkte sparkcykel efter 4 år HaHa o my gosh♥

2010-07-01, 23:46:04 / Kategori: Allmänt
Idag har det varit en härlig och solig dag med varmt väder. Efter jag hade vart å solat åt jag middag ute på balkongen, senare på kvällen följde jag med min granne Pamela till hennes dotter Brenda(Daniela), alltså till min kompis. Jag skulle egentligen vart med tina med det blev ganska sent efter jag hade vart å solat. När jag å Pamela i alla fall skulle gå så tog vi med oss sparcyklar och åkte hem till Brenda med dem, jag kan ju garanterat säga att det gick ju bra xD HAHAHA. Sist jag åkte sparkcykel var nog för 4 år sen men,men det var ju underbart att minnas sina barndomstider naaw. När vi kom hem till Brenda tog vi det bara lugnt, vi satt och spela Mario på Wii. Senare på kvällen skulle Brenda platta sin mammas hår, alltså Pamelas. Så jag passade Brendas lilla bebis, han är den gulligaste och underbaraste bebisen nånsin!! Han är bara 3 månader gammal.När klockan blev ungefär kvart i 10 på kvällen så var vi tvungna att börja röra oss hemåt för jag tänkte ju också på att jag måste packa ikväll för jag ska ju till Orust imorgon, vi tog såklart sparkcyklarna och åkte hem med dem hihihi
När vi var påväg hem så blev mitt hjul helt plötsligt helt snett och jag kunde inte köra mer, sparkcykeln blev segare å segare kände jag vilket inte var roligt haha. Var nära på att ramla av den typ 5 gånger men klarade mig, fick bära sparkcykeln hem.
Just nu sitter jag med laptopen, bloggar och är inne på facebook men snart måste jag fortsätta packa. Är ganska irriterad eftersom en kille som ''gillar'' mig helt plötslig tar upp sorgsna saker som handlar om sitt ex, liksom o my gosh varför ljuga för mig? Och varför ljuga för sitt hjärta att han gillar mig. Det är ju precis som att han kommer till mig nu bara för att det är slut mellan han och hans ex, blev väldigt chockad och blev ledsen när jag läste en grej på hans facebook men,men. Nä nu ska jag fortsätta kolla på sex and the city och äta glass yumii. Eftter det ska jag duscha och sen sova så jag blir pigg till imorgon.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?