Yesterday & Today♥ !

2010-07-13, 23:04:12 / Kategori: Allmänt
Jag var jätte trött igår när jag kom hem från stan med mamma så jag hann inte uppdatera resten men nu ska jag berätta !
12/7-10
Igår:
Jag och mamii var i stan och vi gick runt i affärer, det var verkligen härligt väder på dagen. Jag köpte mig en jätte fin blå tunika i Rut M.fl, vi gick runt ock kollade i affärer i 3 timmar ungefär. Det var verkligen mycket rea överallt, så värt att köpa mycket hehe. Jag hittade inte mer fint som fanns i min storlek men,men tunikan är jättefin ! Innan vi skulle ta bussen hem köpte vi oss kalla drickor, det behövdes i detta vädret. Bussen va proppfull och man kunde knappt andas, det va för varmt där inne ush. Vi fick använda tidningar för att svalka oss hahax). När vi kom hem åt vi middag, senare på kvällen satte vi oss på balkongen och vi kollade på film med min laptop. Vi kollade på The day after tomorrow, jätte mysigt faktiskt, tills det började åska och regna. Efter filmen gick jag och la mig, var helt slut efter den långa dagen.
Tunika: Rut M.fl 99:-
13/7-10
Idag:
Idag åkte också jag och mamma till stan, vi var och åt Thai mat muums ! Jag beställde såklart min favoriträtt, kycklings spett med jordnötssås,ris, vårrullar, sallad och så fick man med räkchips såklart. Vi åt i Thai Food tror jag det hette, den ligger i alla fall där nära NK. Dem har jätte god mat där så jag tipsar er verkligen att gå dit nån gång ! Efter vi hade ätit klart så gick vi runt lite i affärer igen, jag köpte jätte fina armband. Senare på kvällen åkte vi hemåt, när vi kom fram till Frölunda Torg så skulle mamma handla lite innan vi gick hem. När jag kom hem kom var jag helt slut, jag bara slängde mig på soffan.
Veckans Fynd !
Armband: KapAhl 20 :-
Just nu gör jag inte så mycket, målade naglarna nyss. Nu sitter och kollar facebook lite bara men ska snart ta ett varmt skumbad tänkte jag. Efter det bara kolla på TV, äta kvällsmat sen sova. Ni får ha en fin kväll allesammans♥
En Fresh Sommarfärg !

Leandermonica

Nice site, welcome to my



2010-12-22, 09:10:28 URL: http://leandermonica.blog13.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?