3 Dagar Kvar nu...Yuppii !!♥

2010-07-15, 21:46:28 / Kategori: Allmänt
14/7-10
Igår:
Jag vet att jag inte uppdaterade resten om igår men hade så mycket att göra. Träffade aldrig tina utan var tvungen att hjälpa mamma med att städa. Annars gjorde jag inte så mycket. Kollade bara på TV och tog det lugnt, när klockan blev 01.00 så la jag mig, var helt slut.
15/7-10
Idag:
Idag skulle jag gått på bio med tina med det blev inte så, för vi hann aldrig att åka i dit i förväg för att lämna biljetterna. Det blir lite ändrat, så tina bestämde sig att kolla på Killers med sin tjej kompis och jag skulle följt men. Nu blev det inte så för att filmen började 20.50 men jag måste packa, duscha och sådant bara för jag ska åka till Orust imorgon. Men det kommer fler chanser hehe, känns skönt att komma bort från Göteborg lite i alla fall ! Nu är det bara 3 dagar kvar tills..vet ni vad? Gothia Cup 2010 wuhuu♥ !! Det ser jag och tina fram emot verkligen, det ska bli roligt, kommer ändå hem från Orust på söndag. Vet inte om invigningen börjar på söndag eller måndag, måste kolla upp det för dit ska vi absolut gå. Det kommer bli så roligt när fotbolls spelare från olika länder i världen kommer hit till Göteborg, dem är alltid så trevliga ! Det kommer finnas så mycket att göra här på Gothia, det vill man absolut inte missa. Nästa vecka kommer jag ha mycket att skriva om. Annars just nu gör jag inte så mycket, sitter å spelar på facebook lite och chattar men snart ska jag duscha sen packa. Skriver senare om jag hinner, ni får ha en bra kväll allesammans♥ !
Här har ni lite information:
http://www.gothiacup.se/swe/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?