En Underbar Sommardag Med Tina:D♥

2010-07-04, 02:27:24 / Kategori: Allmänt

Godkväll/Natt Everyone

3/7-10
Igår:
Jag och tina åkte till Näset och badade vilket var jätteroligt. Innan vi tog bussen från Frölunda Torg så följde vi med min mamma för hon skulle köpa frukt och något kallt att dricka som vi skulle ha med oss till stranden. Efter det tog vi bussen direkt till Näset, när vi kom dit var det jätte härligt väder men efter en stund började det blåsa. Vi badade inte alls igår men vi doppade oss i alla fall. Annars låg vi å sola lite men vi kom dit runt 4 så solen va inte så starkt längre. Haha det roliga var att det var en bosnisk kvinna som satte bakom oss på stranden skratta typ hela tiden och då snackar vi om rejält häx skratt hahaha xD, jag och tina gap skrattade åt hennes skratt. Den kvinna skrattade typ åt allt, typiskt komedi kvinna. Efter typ en timme på stranden så smsade jag några kompisar och frågadde vad dem gjorde men fick inget svar, jag menar vad är det för vänner?! Vissa av dem var riktigt F*ttiga, dem bevisade verkligen idag om hur falska dem är !! Jag och tina blev förbannade för att dem personerna visade sig va så falska men,men jag bryr mig inte om dem längre. Senare på kvällen promenerade vi runt stranden lite, efter det  packade vi ihop våra saker och började sakta gå till bussen. När vi kom till hållplatsen så va det proppfullt med människor som väntade på bussen till Frölunda. Det kom en buss efter vi suttit på hållplatsen nästan en halvtimme, alla trängde sig för att kunna komma på bussen. Hälften människor fick plats å hälften inte, när jag och tina precis satt oss ner så fick vi veta att det var ej trafik på bussen. Alla blev skitförbannade och började skrika och svära, vi steg av bussen medan många var kvar i bussen. Tina funderade på om vi skulle stiga på den bussen igen även om det stod ej trafik, vi gjorde det. När vi steg på började vi och många protestera om att vi inte tänker gå av, det skulle ta typ en hel timme eller mer tills nästa buss skulle komma och vi va helt utmattade. Efter en stund gick chauffören med på att ändra ej trafik och ändå köra alla till Frölunda Torg wohoo vilken tur vi hade alltså !! Stackars resten utav folkmassan som satt helt förvånade på hållplatsen när dem såg bussen åka där ifrån. När vi kom fram till torget så gick vi direkt hem till mig, när vi kom hem så slängde vi oss i soffan det första vi gjorde. Vi åt middag och satt lite vid datorn, efter en timme gick vi ut lite grann på min gård och promenerade. Jag mötte då min kompis Vahid, han är som en bror till mig. Han hälsade på tina och vi snackade en stund, det blev lite kyligt så vi gick upp till mig för att ta på oss lite varmare kläder, sen gick vi ut igen. Jag och tina gick till ett litet dagis, satte oss på en bänk och pratade, sen hittade vi några baby cyklar så vi cyklade runt som små 5 åringar naaw HAHAHA bäst var det! Senare mötte vi Vahid,  Armin, Alan och några fler kompisar till. Vi gick ner till ett ställe i Frölunda Torg som kallas slottsberg, vi skulle tända en liten brasa vid en skog och bara sitta där och njuta utav sommaren och röka vatten pipa. När vi kom dit blev klockan ganska mycket så jag, tina, Vahid och Alan promenerade litegrann tills tinas mamma skulle hämta henne från torget. Vi hade verkligen en underbar dag med mycket Äventyr säger jag bara.
Sist men inte minns följde Armin och Alan mig ända hem vilket var jätte snällt, man vet ju liksom inte vad som kan hända. Det blev ju ganska sent ändå, jag kom hem idag runt 00.30 ungefär så det har varit en lång och rolig dag. Men nu ska jag i alla fall sova är jätte trött
(Bilden var inte tagen idag:))

Ingeviktoria

Keep safe. Look out for one another.



2011-11-19, 20:42:21 URL: http://ingeviktoria.blogfeaturing.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?