Igår & Idag♥

2010-07-08, 15:47:59 / Kategori: Allmänt
Heeey SweetHeart's 

Jag kunde inte uppdatera igår för att jag kunde inte få igång min Internet men jag ska berätta om igår dagen homies. Jag uppdaterade inte heller i föregår men det var bara för att jag var sjuk och hade feber, var verkligen trött.

7/7-10
Igår:
Yesterday was a good day! Var ute hela dagen, jag, Pamela och hennes son Loncho promenerade överallt. Det var härligt promenad väder ohja, Vi hade även varit och promenerat nära Sisjön, vi var där det stora Siba och burger king ligger. Så vi fick oss en lång promenad, Pamela kände sig trött utav promenaden snabbt medan jag inte alls kände av det. Det va roligt och jag tog en massa bilder med, senare på kvällen gick vi och handlade åt min mamma snabbt. Där efter gick vi upp till stora gården, alltså till vår gård här vid oss där vi bor. Vi satte oss och tog det lugnt en stund,bara tjötade haha. Sen gick vi hem, fast jag gick hem till Pamela en stund. Vi kollade på TV och åt massa choklad. När jag kom hem var jag jätte trött så jag gick å la mig direkt nästan.
8/7-10
Idag:
just nu ligger jag i min varma, sköna säng och kollar på nått program om andar på kanal 4+, det är faktiskt intressant. Annars finns det inte alls mycket att göra idag, vädret är katastrof. Det bara regnar och regnar, det är helt grått utomhus ush. Nu ska jag fortsätta kolla på det programmet, efter det ska jag äta middag. Skriver säkert senare, ni får ha en trevlig dag allesammans♥

Puss Puss




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?