Spelar Bouncing Balls♥

2010-07-09, 18:34:12 / Kategori: Allmänt

Heeey Sunshine's

Idag har jag inte alls gjort mycket bara vilat,i morse fick jag min m*** vilket inte alls är roligt:/. Jag hade jätte ont i magen, helt obeskrivligt ont. Tog 2 iprem(värktabletter) men fick lida i 2 timmar innan dem hjälpte. Då blir det att bara vara hemma och villa idag då, åker ändå inte till Orust idag. Just nu ligger jag i alla fall med laptopen i knät och spelar Bouncing Balls på facebook, ett av mina favorit spel faktiskt och jag slog nyss mitt nya rekord 
Kom upp till 19160, det är faktiskt bra för en nybörjare. Aja nu ska jag fortsätta spela, snart böjar 102 dalmatiner på TV wuhuu, älskar den filmen det var verkligen längesen jag såg den!
Skriver mer senare, ni får ha en fin dag allesammans♥



För er som vill testa spelet:
http://www.mindjolt.com/games/bouncing-balls







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?