Äntligen lyckats få på datorn ordentligt, Wohoo!♥

2010-06-25, 00:33:55 / Kategori: Allmänt

Häääy Sötnosar

24/6-10
Igår:
Förlåt att jag inte uppdaterade igår men min dator var helt konstig och jätte seg, hoppas bara inte den har virus:/. Men igår var det en härlig dag med fint, varmt väder. Först på morgonen när vaknade åt jag frukost och efter det städade jag och mamma hela huset. Senare på dagen gick mamma å handlade lite grann medan jag städade och packade inför imorgon, eller idag bli det ju för klockan är över 12.00 på natten . Ska ju till Orust till Vårt sommarhus nu över helgen så jag firar midsommaren där vilket kommer bli roligt. Annars när mamma kom hem så tog vi det bara lugnt, jag satte mig på balkongen med laptopen. Kollade på film(Madagaskar 2), åt jordgubbar, drack Bacardi Breeze och Smirnof Ice. En riktigt härlig sommarkväll med lyckat väder fastän det verkade bli lite dimmigt på kvällen haha wow.
25/6-10
Just nu kollar jag bara på TV, fick äntligen tillbaka mitt minnes kort till digital kameran yupii. Sandra hem till mig med kortet så det var ju bra för jag ska ju iväg, kommer ta en massa kort nu i helgen! Strax ska jag sova för jag ska ju upp ganska tidigt idag. Ni får ha en trevlig kväll/natt nu everyone!♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?