Chillkväll♥

2010-06-18, 20:25:39 / Kategori: Allmänt
Här sitter jag och sjunger, japp japp det är jag det, att sjunga gör min dag bäst!
Här bjuder jag på en bild där jag sjunger i skolan:
Annars ska jag bara vila och ta det lugnt hela kvällen lång, pappa ringde ju aldrig så vi åker nog imorgon.
Har saknat min blogg så otroligt mycket så nu ska jag ska jag verkligen blogga varje dag, jajamensan!
Tog nyss några roliga bilder med min webcam, så här kommer mer nytt. Som ni vet så är det ju fotbolls VM 2010 som pågår så nu ska jag i alla fall kolla på England & Algeriet matchen. Skriver säkert mer senare på kvällen.
Bästa Fotbolls World cup Låten 2010:

http://www.youtube.com/watch?v=0AlWNWTfZAc

Puss på er  sålänge




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?