Tillbaka Igen!♥

2010-06-10, 21:42:53 / Kategori: Allmänt
Jag vet att jag varit jätte dålig på att uppdatera men nu är jag här igen. Har fortfarande inte fått tillbaka mitt minneskort från min kompis sandra:/. Hoppas jag får den nu snart för jag har väntat för länge nu. Annars så har jag haft mycket plugg och varit jätte trött och inte haft mitt minneskort så jag kunnat ta bilder, därför jag inte bloggat. Cathiii lovess her blogg baby
Kom nyss ut från duschen och just nu sitter jag bara vid datorn och kollar på TV. Det har varit riktigt sk*t väder ute dem senaste dagarna vilket har gjort att man inte kunnat göra mycket förutom att sitta hemma hos grannen och spela mycket Mario TV- Spel Haha, naw det var så längesen man spelade det ändå! Hann ta några kort idag men min Sony Ericsosn mobil så det är ju bra att jag har lite nya bilder ifrån dagens slapp-ande efter skolan. Är så himla glad med för pappa har köpt en iphone till mig yeyy! Ska få den om typ 2 veckor för just nu är pappa utomlands med jobbet(Volvo). Nu nu ska jag öppna min nya färska chipspåse och lyssna på min favorit låt Tell'em Donk med Souljia Boy. Shake that as* Baby yeaah!!
http://www.youtube.com/watch?v=RHa07adEmOg&feature=related

Sweet Dreams Babe's!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?