En härlig dag med sandra!♥

2010-06-02, 23:21:31 / Kategori: Allmänt
Kom hem nyss efter att ha varit hos min kompis Sandra, det va jätteroligt faktiskt. Vi var ute på hennes terrass, rökte vattenpipa,åt frukt och drack vin, jajamensan sommaren har verkligen kommit! Hur härligt väder som helst, vi tog en massa kort med sandras nya systemkamera. Senare på kvällen skulle Sandra hem till sin kille så jag hjälpte henne att packa lite för hon hade ganska bråttom, hon var tvungen att hinna med bussen och då gick jag hem. Annars idag har bara varit i skolan, vilket var boring. Hade jätte mycket att göra och jag är inte ens klar med allt ännu:/. Men det löser sig, hoppas jag.
Nu ska jag äta kvällsmat,duscha och måla naglarna, ska fixa fransk manikyr tror jag. Efter det bara kolla på TV tills jag somnar yeyy!


Puss Puss





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?