Naw en gullig överraskning från Resul♥!

2010-06-03, 23:38:45 / Kategori: Allmänt

Hellooow Dude's!

Idag har det varit en underbar dag med mycket sol och värme fastän det blåste lite. Skulle egentligen åkt till stranden(Näset) med några vänner och vart med tina fast var istället med mamma , vi gick runt i affärer och tog en ice cappocino i 7Eleven på Frölunda torg. Efter det följde hon med mig till solhuset för jag skulle sola(solarium), vilket jag gjorde. Där efter promenerade jag och mamii hemåt. När vi kom hem kom jag på att jag glömde SD minnes kortet från min digital kamera hemma hos Sandra, upps! Så jag kunde inte ta några bilder med kameran idag, bara med mobilen. Hoppas jag får tag i henne så snabbt som möjligt. Naw när jag kom hem ringde min kompis Resul till mig och sa att han hade en överraskning till mig. Efter typ 5 sekunder fick jag ett sms med komviq kompis påfyllning till mobilen, hur gulligt som helst! Blev förvånad och frågade varför? Då svarade han att jag är en underbar människa, naaw♥ Han är en riktigt underbar, vi ha känt varann i 4 år nu och umgicks alltid mycket innan. Vi snackade om att det var längesen vi träffades, då svarade jag att vi måste börja umgås mycket igen! Det var roligt att vi träffades i gamle stan för ungefär 3 veckor sen och då fick vi kontakt igen, förutom att vi har varandra på facebook och msn. Sen dess har vi börjat snacka mycket med varandra again yeah!♥
Just nu sitter jag, smsar med kompisar, dricker Coca cola och äter Oreos(kakor), Muums!!
Efter det ska jag sova för jag börjar skolan 08.00 imorgon typiskt. Ni får ha en trevlig kväll allesammans.♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?