En Underbar dag med Tina i Kåsjön, och en härlig kväll & firande av mamiis födelsedag♥

2010-06-30, 23:12:21 / Kategori: Allmänt

Häääy Babe's

Jag vet att jag vart dålig på att uppdatera men det var bara för att min dator var jätte seg och man kunde inte ens få igång interneten vilket var hemskt för jag har saknat min blogg så mycket men nu är jag tillbaka<3
Denna veckan har annars varit bra var i Orust i helgen med pappa och familjen, och tog där min första sommardopp yeey! I veckan har jag varit ute mycket med vännerna, badat, shoppat och bara tagit det lugnt.

Veckans Shopping!!

Sommar Rea, Värt att Shoppa Extra Till Sommaren !!
Jacka: Only 99:-
Tröja: Ginatricot 74.90:-

29/6-10
Igår:
Mamma fyllde år igår så vi firade det med att Jag tina,mamma och mammas kompis åkte och badade i Kåsjön, men vi ska göra en till större födelsedags middag nästa helg för att fira mamma hemma hos oss såklart. Annars var det var en helt underbar dag med ganska mycket sol!! Vi solade och badade mycket, tina tog sitt första sommardopp yeaah. Efter vi badat och solat så gick vi runt och promenerade, några småglin kom fram till oss och började prata haha typiskt. När vi gick förbi dem sa dem hej snygga tjejer och massa sånt, vi var snälla mot dem små så vi snackade med dem en stund. Dem var ändå roliga, vi frågade dem hur gamla dem va och då sa dem att dem var 16, vi reagera typ yeaah right vi säger så haha, dem var la typ 14 år egentligen. Efter en stund började jag och tina sakta gå tillbaka till vår plats där vi satt med mamma å dem.
Vi var där tills ungefär 20.00 på kvällen sedan åkte vi hem till mammas kompis i Gamlestan där vi firade mammas födelsedag, åt middag, tårta och lyssnade på musik. Mamma fick en Sony ericsson mobil utav mig som födelsedags present men ska köpa en till present. Senare på kvällen gick jag och tina ut och tog en promenad, vi smsade tinas kill kompis som kom och mötte oss vid hållplatsen i SKF. Han var hos en kill kompis som hade en fest hemma så vi gick dit, hans kill kompis bodde ändå också där i Gamlestan jätte nära mammas kompis. Jag och tina hade en underbar kväll, vi lärde känna nya vänner och pratade om allt möjligt hela kvällen och drack lite grann, det är faktiskt okej att göra det nån dag ibland hehe, det är ju inget jag gör så ofta. Bästa, roligaste och oförglömliga kvällen Tina, alltid kul med dig bästavän !! Vi gick hem runt 02.00 på natten, blev ganska sent så när vi kom hem till mammas kompis va mamma väldigt arg men det var bara för att hon va orolig att något hade hänt. Till slut redde vi ut det, jag och tina gick å la oss efter det för vi skulle upp tidigt för att åka och bada. Det blev inte så för vädret var inte så bra som vi hade tänkt oss utan det regnade och blåste väldigt mycket idag.
30/6-10
Idag har jag inte gjort så mycket efter mammas kompis körde hem tina, när jag och mamma kom hem tog vi det bara lugnt. Vi åt middag och efter det fixade jag diskfragmentering och rensade datorn så att den går mycket bättre nu. Senare pratade jag och tina i telefon i typ en timmen, aah ni vet tjejsnack hihih !!
Just nu sitter jag med laptopen, chattar, bloggar och kollar på TV, efter det ska jag ta ett varmt bad och sen gå lägga mig. Mår inte så bra för jag har tjafsat med mamma igen om igår när jag kom hem till mammas kompis så sent, orkar verkligen inte med mammas prat så jag försöker bara ignorera det så gott det går..:/. Aja hoppas det blir bättre för just nu är det kaos! Men ni får ha en trevlig kväll everyone♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?