Friidaay!<3

2010-05-15, 22:57:07 / Kategori: Allmänt
(14/5-10)

Häääy alla♥!
Ja igår så glömde jag ju bort att blogga helt enkelt,var så trött, men nu ska jag berätta om igår dagens roliga yey!
igår:
Jag och tina träffades i stan, sedan gick vi till Åhléns City för tina skulle köpa en parfym till sin pappa för han fyller år idag, Grattiiss tinas Pappa!:D. Efter det åkte vi till Bergakungen, japp vi skulle se The Last Song, vi hade platser och allt men vi kom försent. Men det var jätteroligt ändå för vi åkte till Tinas pappa som bor i Hisingen. Vi satt ute i parken där dem bor och grillade med Tinas pappa Oliver och hans tjej Emma.Tinas lillebror, storebror Sebastian och hans killkompis Poya var också där. Det var verkligen jätte trevligt! Efter en stund gick jag och tina hem till henne för att hon skulle hämta tröja, det blev kallt. Så vi satt på facebook yeyy, så är det! Riktiga facebook torskar Hahaha. Senare blev klockan mycket och lilla jag var tvungen att åka hem, så Tina å dem följde mig till hållplatsen.Vi mötte också Tinas brors tjej på vägen dit. Jag hann precis till vagnen och åkte hem. Typiskt fredag, då man ser massa fulla skrik-ande idioter på spårvagnar,bussar och överallt nästan. Fick huvudvärk när 5 stycken i 25 års åldern började gapa och skrika men som tur hade jag min mp4 med mig, åh sikken tur alltså! När jag kom hem var klockan ungefär 22.30. Jag gjorde jag inte så mycket förutom att kolla på TV och prata lite med mamma om allt möjligt, berättade också för mamma om hur roligt jag och Tina hade haft det. Efter det gick jag och la mig.
L.o v.e



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?