Är så hungrig,vill ha McDonald's mat!<3

2010-05-05, 22:32:31 / Kategori: Allmänt
Heey Sötnosar!

Jag vet att jag inte uppdaterat på flera dagar bara för min morbror har haft min Internet hela tiden nästan(typiskt haha). Nu är klockan 19.11 och här sitter jag här hemma hungrig som f*n, vill bara ha Big Mac! Mamma skulle iväg med en kompis på nått möte så hon lämnade pengar till mig så att jag kan köpa mat om jag vill.Min morbror har åkt till stan där emot, nu väntar på att någon ska följa med mig till McDonald's. Annars får jag väl själv laga mat,jajamensan. Idag så har jag varit i skolan och vi har fortsatt att spela in vår film som alla i klassen gör tillsammans som heter ''Vem Fan bryr sig?'', den kommer säkert bli jättebra när den är klar. Vi var i slottskogen och spelade in 2 scener där först, sen åkte vi till Marklandsgatan och spela in en scen till vid ett höghus område. Efteråt satt jag och gjorde klart arbeten som jag hade kvar att göra, är nästan klar vilket verkligen känns som en lättnad,är jätteglad. Annars så har jag bara matte A kvar, den måste jag klara i år. Det känns som det har gått framåt med matten verkligen, har bara 3 kapitel kvar i boken Wohoo! Så nu får jag kämpa så jag blir klar och efter det kommer det underbara sommarlovet som jag längtat efter så mycket. Det ska bli roligt! Nä nu ska jag kolla på Simpsons en stund, skriver säkert mer sen.

Puss på er sålänge!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?