Nu har man klippt lugg då va!:)

2010-05-11, 20:13:26 / Kategori: Allmänt
Heejsan Homies!♥
Jag vet att jag inte har hunnit att uppdatera, men nu är Cathi här igen! Som ni vet skulle jag och Tina gå på bio i lördags men det blev inte av för det var dåligt väder och vi var så trötta, det får bli nån annan dag istället. Idag var jag i skolan, men det visade sig att vi inte hade nån lektion. Vår vikarie hade ingen uppgift att ge oss Hahah, så vi fick gå och då åkte jag hem igen. När jag kom hem kollade jag på våra bästa år, efter det bestämde jag mig för att klippa kort lugg och det gjorde jag helt själv, Jajamensan. Det blev fint! Fast saknar ändå min sidolugg, men aja jag får väl vänta tills den blir lång igen. Höll på platta luggen i ungefär 30 minuter, för att få den som jag hade innan. Det svåra var att fixa den när den är så kort, luggen stod ju för f*n rakt ut istället för att lägga sig på sidan efter ha plattat klart. Det såg ju jätte roligt ut hahaha! Men till slut lyckades jag fixa den ganska bra(Vilken tur asså). Nu är klockan 19.24 och jag ska äta pannkakor med nutella , Mm...helt underbart! Efter det jag ska gå ta ett varmt skumbad yeyy, kanske skriver sen.

Puss på er sålänge!

Tina

Aw va fint det blev :D <3



2010-05-11, 23:37:15 URL: http://zoravalentina.blogg.se/

Nicklasselina

I love this page.



2011-01-03, 18:37:43 URL: http://nicklasselina.blogbow.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?