Yeaah, Jersey Shore på MTV<3!

2010-05-16, 00:21:36 / Kategori: Allmänt
God Kväll Dude's!♥
Idag har jag inte gjort så mycket, bara legat och degat på soffan hela dagen med datorn. Eller ojdå klockan är visst över 24.00, skrev soppas sent på kvällen att nu är datumet 16/5-10 alltså var allt detta igår. Just nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på Stereo Love, bästa sommar låten nånsin! Längtar verkligen till sommaren, nu är det dags med riktig sol och värme.
http://www.youtube.com/watch?v=p-Z3YrHJ1sU&feature=fvst
Anyways Yeaah... nu börjar Jersey Shore, min älskade serie på MTV som jag alltid följer. ÄLSKAR JERSEY SHORE!<3
Rekommenderar den verkligen till er alla! Den är både roligt och det är massa drama. Hela serien handlar om ett gäng som tillsammans på sommarens bor i staden New Jersey där dem hyr ett hus över sommaren och lär känna varann.Dem har det jätte roligt,flörtar runt och hookar up med allt och alla nästan Hahaha, speciellt Mike som kallas ''Situation''. Dem Jobbar i en affär på dagarna men när kvällen kommer då gäller det, Paartyy! Då går dem till klubben Karma där dem festar loss och även ibland hamnar i bråk. Japp så är det när man hamnar i Jersey. Ni får kolla på den, då kommer ni förstå hihi.
Puss på er sålänge!
Peace Out







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?