Back home, efter en härlig dag!

2010-05-23, 22:00:39 / Kategori: Allmänt
Nu är jag hemma igen efter att ha varit ute i det här mysiga vädret. Klockan är 20.00, här sitter jag och pluggar lite matte vilket jag måste för att komma ikapp. Typiskt att helgerna går så fort och det redan är söndag. Jaja imorgon blir det skola igen, det är ju ändå inte långt kvar tills sommarlovet nu. Alltså jösses vad mycket jag har pratat om sommarlovet idag Haha.
Juste ja nu är det snart mors dag!!♥
Måste fundera på vad för fint jag ska köpa älskade mamii!
En Angel Parfym kanske? Det är mammas favorit yeyy!
eller vad tycker ni?H&M: 599 Kr
H&M: 599 Kr
Ojdå nu blev klockan mycket, nä nu är det allt dags att göra sig nånting gott att äta till kvällsmat, efter det ska jag kolla på nån film med mamii innan jag lägger mig<3.

Trevlig kväll & Sweet dreams Everyone!♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?