It's a wonderful,hot day!<3

2010-05-23, 15:40:26 / Kategori: Allmänt



Som ni vet va min morbror här så har inte hunnit att uppdatera nu på ett bra tag men now am back again yeyy!
Idag klockan 09.00 på morgonen kom min mammas kompis Grażyna och hämta min morbor med bilen för att åka till Centralstationen där han tog tåget till Karlskrona, mamma åkte också med dem. Han ska tillbaka till Polen idag med Stena line båten ungefär 20.00 på kvällen. Det blir en ganska lång resa! På ett sätt känns det tomt hemma hos oss nu när han väl åkt. Det är alltid roligt när morbror är här, förutom när han tar min trådlösa Internet modem ifrån mig MOAHA för då blir jag sur.
Nu är klockan 14.28, här ligger jag i min säng och kollar på TV. Solen skiner in och det är jättevarmt ute. Nu känner man verkligen att sommaren är här! Nu är det 3 veckor kvar tills sommarlovet Yeaah:D
Det bästa är att jag, mamma, Grażyna och kanske någon mer ska resa till Spanien nu på sommaren. Grażyna vann biljetter, vi måste bara kolla upp flyg och sånt där. Det är inte helt hundra på att vi åker just på sommaren, om inte så blir det till vintern.
Annars på sommaren blir det vara mycket med farmor & farfar i Orust där vi har vårt sommarhus.  Vi åker ut mycket med vår båt där varje år, grillar, fiskar, badar och mycket mer. Jag kommer verkligen ha mycket att berätta om sommarlovet Haha. Det kommer bli jätteroligt! Här kommer några bilder från Orust förra året:
På båten i Orust:)<3
Senare idag ska jag i alla fall ut med mamma och promenera. Efter blir det solarium, jag måste använda kortet lite oftare nu för det tar ändå slut snart hm...
Aja nu ska jag dricka iskall Cola, äta ananas och njuta av värmen ute på min baksida!<3
Skriver säkert senare på kvällen så ha en underbar dag så länge.
L o v e



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?