Lång dag, men väldigt pigg!♥

2010-05-24, 18:52:13 / Kategori: Allmänt

Hellow Alla Sötnosar!

Här sitter jag i mitt rum, kollar på tv och lyssnar på musik. Kom hem från skolan för mer än 3 timmar sen, är väldigt pigg yeah! Väldigt ovanligt på en måndag? Haha.
Det var en ganska lång dag i skolan ändå, för jag började 8.00 på morgonen och slutade 10.30. Sedan Hade jag en lång 2 timmars rast tills nästa lektion skulle börja, så jag hann åka och sola, efter det gick jag hem en stund. Det tar ju ändå bara en kvart för mig att åka in från järntorget till frölunda. Efter det åkte jag tillbaka till skolan och vi hade mediekunskap. Jag och min grupp fortsatte med vår kampanj som handlar om hur viktigt det är med sömn. Vi blev nästan helt klara, vi fixade klistermärken och allting som behövs till kampanjen. Japp japp 16.20 slutade vi och då åkte jag hem.
Nu ska jag i alla fall bara ta det lungt och äta lite, men skriver kanske senare.
Puss på er sålänge!♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?