1 day left, sen är det fredag wohoo♥

2010-05-26, 21:13:14 / Kategori: Allmänt
Jaep you heard me;). Det är en dag kvar tills fredag yeey. Då är det Hammarkulskarneval, så jag ska dit med tina, och kanske 2 tjej kompisar till, men vi får verkligen hoppas på att det blir bra väder. Då blir fredagen räddad!
Jag hatar verkligen att vara tjej ibland, nu har min **** kommit och jag lider utav magsmärta, stackars mig haha:(. Hoppas verkligen att det går över, klarade knappt vara i skolan idag heller. Skulle egentligen gått hem efter första lektionen, men min killkompis var så snäll och gav mig pengar så att jag kunde gå köpa mig en varm choklad naw!
Det blev så att jag stannade kvar i skolan ett par timmar till. Jag tog 20 minuters rast ute i solen med min varma kakao, efter det gick jag tillbaka till lektionen och hjälpte till att redigera filmen vi håller på med. När jag kom hem var jag trött så jag har bara legat här i sängen med min laptop och tagit det lugnt. Just nu håller jag på att redigera egna bilder och testar olika effekter, det är jätte roligt. Jag använder mig utav ett program som heter photobucket, den är jättebra faktiskt. Ni får testa nån gång, gå bara in på www.photobucket.com och bli medlem där. Nu ska jag gå och äta nånting, känner mig hungrig. Efter det ska jag kolla på tv och sova tidigare för då blir jag pigg tills imorgon då vi har mediefestival i skolan. Det är en festival där nästan alla medie elevernas filmer visas upp. Dem bästa väljs ut och visas i biosalongerna på Draken. Det ska bli roligt,är bara trött på att vi börjar 8.00 på morgonen, men..men.

Ni får ha en trevlig kväll !

Peace Out Sunshine's







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?