En härlig morgon med mycket sömn!♥

2010-05-27, 13:55:08 / Kategori: Allmänt

En Härlig Morgon Med Mycket Sömn<3


Idag gick jag inte på media festivalen som jag skulle ha gjort. När jag vaknade halv 7 i morse hade jag för ont i magen på grund av m*** tyvär:/. Mamma sa till mig att jag skulle stanna hemma idag och vila mig, så jag somnade igen och vaknade runt 13.30 helt pigg. Fick i alla fall bra sömn och nu är allting bättre som tur är,Min mamii är den underbaraste mamman som finns älskar dig!♥ När jag sov så hade mamma gått till torget för att handla och när hon kom hem fick jag frukost serverad i sängen naaw. Så här ligger jag i min säng med min lilla laptop, frukosten på bricka och kollar på Beverly Hills på tv, hur härligt som helst. Om jag blir bättre Senare på dagen ska jag åka med mamma till min moster en stund men det blir senare på eftermiddagen i såna fall. Skriver säkert senare, Puss Puss.




Kyckling Baguette, pucko, Dr Pepper(cola) och en banan!<3


Tog en bild snabbt med min webcam, helt nyvaken nästan haha:))





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?