Mys med massa gotti gott gott!♥

2010-05-30, 19:55:21 / Kategori: Allmänt
Nu är jag tillbaka igen, sitter och kollar på Teen Mom(16 years old and pregnant) som går på MTV. Programmet är jättebra, man lär sig en del om hur hårt livet egentligen är, speciellt när man är ung mamma. Jag själv tycker man är för ung att bli gravid när man bara är 16 år. Det är bäst att först tänka på sin framtid. Att studera och jobba, sen börja tänka på att skaffa barn. Annars kan man hamna i väldigt svåra situationer:/,Men det är upp till var och en.
Just nu ska jag kolla på en film med mamma tänkte jag. Japp det älskar vi!
Vi ska kolla på Beverly Hills Chihuahua, aw en riktig familj film. Har hört att den är rolig & bra. Efter det ska jag ta mig ett varm bad ohja, sen sova. Imorgon är det ju måndag igen NO skolan, men vi slutar ändå den 18 juni så det är inte alls långt kvar tills dess. Nä nu går jag och sätter på filmen, här ska det bli mors-dag mys med massa gotti gott gott!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?