Helt trött efter en lång dag i skolan!

2010-05-31, 21:48:05 / Kategori: Allmänt
Det har verkligen varit en lång dag idag, satt kvar i skolan med 2 klasskompisar och vi gjorde klart vår kampanj. Vi satt där ändå till typ 17.15 sen åkte vi hem. Skulle egentligen börjat skolan 08.00 i morse men jag var så trött att jag inte orkade gå på den första lektionen. Men gick på den andra för det va verkligen viktigt att få klart kampanjen, det var dead line idag! Som tur gjorde vi klart allt puuh. När jag kom hem va jag helt utmattad så jag somnade direkt. senare kom mamma hem med kebab till oss naw, från torggrillen faktiskt muums!
En tunika & jeans leggins:)
Just nu gör jag inte så mycket förutom att blogga och kollar min facebook lite. Alltså gaash vad dagen gick snabbt, har knappt hunnit att andas sen jag kom hem från skolan så sent:/, aa ni fattar. Det har gått så snabbt och dagen är redan över, man hinner knappast göra något. ush så sent vill man inte sluta! Nu ska jag kolla på TV resten utav kvällen, finns inget annat att göra haha.


Peace Out Babe's!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?