Rolig dag!<3:))

2010-05-07, 14:04:15 / Kategori: Allmänt
Heey People's!♥
6/5-10
Igår när jag kom hem från skolan åt jag,direkt efter det åkte jag hem till Tina. Vi hade bestämt oss för att träffa Armin, hans kusin Ashkan och en till. När jag var framme hos Tina så gick vi hem till henne, vi var inne på datorn,tog kort och gjorde i ordning oss lite innan vi skulle gå. Efter det åkte in till stan för att ta vagnen in till Järntorget för att möta Armin och hans kusin. Vi skulle ha gått till ett vattenpipscafé där men det blev inte av. Det var synd att vi inte hade pengar med oss och Armin visste inte att det skulle vara så dyrt, så vi promenerade och gick till 7 eleven och satt där i typ 30 minuter,bara skrattade och tjatade. Vi märkte efter en stund att nästan alla verkligen stirrade på oss när dem gick förbi. Vi satt vid fönstret just då. Alltså shiit vad konstiga människorna var igår! Det var så roligt när vi satt och kommenterade vissa av dem. I alla fall efter det så gick vi och tog kort vid en fontän. Vi kände oss som riktiga turister och jag höll på att ramla ner i fontänen HAHAHA sjukt roligt, men vadå klant Moahaha?. Senare gick vi till Burger King och tog en massa kort. Det blev en jätterolig och lyckad dag! När jag kom hem laddade jag upp alla bilder som vi tog, och efter det gick jag och la mig direkt, var verkligen trött.

Puss på er!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?