Idag är det fars dag !♥

2010-11-14, 16:02:32 / Kategori: Allmänt

Ciao Bella !

Idag har jag bara varit hemma och latat mig, har gjort det hela helgen nästan haha. Men det känns skönt för nu är jag riktigt utvilad yaay. Idag är det ju fars dag med, pappa har jobbat så mycket så har inte hunnit att träffa honom på ett tag men idag ringer han runt 22.00 ändå hehe! Annars idag blir det myspys och kolla på nån utav mina filmer som jag laddat ner, men från 18.00-23.00 är det min MTV kväll såklart:D! Idag är det ju söndag så då visas ju The Hills, The City m.m. Sist men inte minst kommer Jerseey Shoree *Yuppie*♥. Nu ska jag i alla fall fixa mitt rum lite men skriver sen igen, ha en fin söndag everyone!♥



Hasime

firar du fars dag? =)



2010-11-14, 22:31:22 URL: http://hasimegashi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?