Iväg igen !

2010-11-23, 11:28:30 / Kategori: Allmänt

Nu är vaken, ska strax äta frukost å sen göra mig i ordning för jag måste iväg IGEN å fixa ärenden men min mamma åå-.-, är trött på detta nu! Skulle egentligen med min kompis Hasime till hennes nya skola(högskola) för hon ska dit för första gången så jag kan förstår att det är lite pirrigt. Hinner jag så ska jag med henne, senare får vi i alla fall se vad denna dagen har att erbjuda. Nu måste jag gå fixa frukost men skriver senare när jag är hemma igen, idag är det tävling med så fortsätt titta in sötnosar. Ha en fin tisdag everyone!

(lägger in dagens bild sen med)







Hasime

hahhaah lugnt gumman <3<3 jag ändra datum för jag var rätt trött så de blir nästa vecka =) så hoppas du kan då (A)



2010-11-23, 15:48:06 URL: http://hasimegashi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?