En underbar bio kväll med filmen Saw 3D !♥

2010-11-12, 00:55:01 / Kategori: Allmänt
11/11-10


Det har varit en underbar bio kväll med tjejerna, tack älsklingar ni gjorde verkligen min dag<3! Hann inte uppdatera innan jag skulle på bion eftersom jag hade bråttom för jag skulle träffa Hasime & Teuta, sedan gick vi direkt till vagnen. Jag och Hasime gick av vid Chalmers för vi skulle byta vagn och åka till Bergakungen(bion) medan Teuta åkte vidare till stan. När vi kom fram gick vi och hämtade ut biljetterna och sedan var det bara att sätta sig ner, vänta på tina och Elin. Vi satt och snackade om allt möljigt medan vi väntade på dem, you know girltalk haha! När dem kom gick vi med dem till kassan för att de också skulle hämta ut sina biljetter, efter det gick vi ut och tog en massa kort. Haha det var jätteroligt, *host* folk stod och kollade på medan vi tog en massa bilder utanför Bergakungen hahaha:D. Runt 18.35 ungefär var det dags att börja gå in för filmen började 18.50. Innan vi gick in i salongen köpte vi en massa gotti, gott gott. Vi köpte En stor popcorn,sourcream snacks, godis och 2 stora mega Coca cola *mums* och sedan var det bara att gå in, sätta på sig 3D glasögonen och sedan började filmen. Saw 3D var faktiskt jättebra, jag och Elin satt å skratta hela tiden hahaha. Japp så är det när man är skräck älskare xD. Tycker faktiskt ni ska kolla på den, den är faktiskt bra! Känner på mig att det kommer komma en Saw 8 snart med. Efter bion gick vi till vagnen och skulle möta Hasimes syster Teuta. Hasime, jag och Teuta väntade på deras bror Agron som körde oss hem, vi bor ju typ grannar hehe. När jag kom hem slängde jag mig i soffan med laptopen för att blogga, kolla facebook och väntade tills Hasime skickade några utav bilderna vi tog. Resten får jag imorgon, hade glömt min kamera hemma så vi använde Hasimes. Just nu gör jag i alla fall inte alls mycket, tar det lugnt och kollar på TV. Känner mig jätte tröött haha, ska strax lägga mig, wohoo imorgon är jag ledig från skolan med! Nu ska jag gå borsta tänderna och sådant men ni får ha en fortsatt trevlig kväll everyone! Natti natti♥



Hasime, Elin, jaa & tina !














t

god morgon :)

Va kul att du vile vara med i dagens blogg! Vinnaren publiceras kl 12 så glöm inte att gå in och kolla om det blev du! ;)



Om det inte blev du så kommer en ny chans upp samtidigt som dagensblogg publiceras :)



Kramar



2010-11-12, 08:31:34 URL: http://teresevardag.blogg.se/

Hasime

jaaa bästa dagen catha <3<3 måste göras om igen =) haha <3



2010-11-12, 12:36:06 URL: http://hasimegashi.blogg.se/

Anni

sv: tack så mycket, haft en bra dag?



2010-11-12, 13:39:19 URL: http://annizplace.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?