Massa bilder från gårdagens MTV EMA 2010♥

2010-11-08, 15:01:37 / Kategori: Allmänt
Jag var jätte trött igår kväll så jag somnade, vaknade för ungefär 2 timmar sen och just nu ligger jag i soffan, latar mig och kollar på Beverly Hills. Senare på dagen får vi väl se vad som händer men ska nog städa mitt rum lite gran och plugga lite matte, det behövs! Vad tyckte ni om gårdagens MTV EMA 2010 då? Jag tyckte det var sjukt bra och blev glad när flera bra artister vann och att Eminen var en av dem som vann best hiphop och Katy Perry som fick sitt första EMA pris för sin video California Girls. Lady Gaga vann pris för bästa pop musiken fast hon kunde inte vara med på EMA i Madrid för hon hade fullt upp. Grymmaste scenkläderna skulle jag nog säga att Ke$ha hade, hon hade väldigt snygga och färgglada kläder som passade till den grymma ljuseffekten på scen. Detta kan ni se på bilden längst ner när hon uppträdde!

Katy Perry fick sitt första EMA pris för videon California Girls vilket hon absolut förtjänar för hennes röst och hennes musik är jätte bra, go giirl !!
Katy Perry and Russell Brand on the red carpet at the 2010 EMA.

Katy Perry & Russell Brand på röda mattan MTV EMA 2010 !


Rihanna on the red carpet at the 2010 EMA.
Hennes klänning var riktigt läcker !

Rihanna på röda mattan MTV EMA 2010 !


Miley Cyrus and Ke$ha on the red carpet at the 2010 EMA.

Miley Cyrus & Ke$ha på röda mattan MTV EMA 2010 !


Eva Longoria on the red carpet at the 2010 EMA.

Eva Longoria på röda mattan MTV EMA 2010 !

Pauly D and Snooki of 'Jersey Shore' on the red carpet at the 2010 EMA.
MINA FAVORITER♥

Pauly D & Snooki från Jersey Shore på röda mattan MTV EMA 2010 !


The cast of 'Jackass' on the red carpet at the 2010 EMA.

Jackass gänget på röda mattan MTV EMA 2010 !



Performances on stage in Madrid !




Bonus Performances



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?