Vill flytta nu !!♥

2010-11-09, 22:17:47 / Kategori: Allmänt
Ska sova nu, mår inte alls bra...vill bara flyttaa här ifrån! Är så trött på att bo i Sverige, man är bara deprimerad hela tiden och hälften av befolkningen är så falska är så trött på sånt. Är trött på falskhet, gud ta mig bara här ifrån:/. Vill bo i mitt älskade USA nu,nu, NU:(. Det är helt underbart att bo där, har släktingar som bor där och dem har det så bra! Mitt framtida land säger jag bara hehe, vi får se vad som händer efter gymnasiet men hoppas verkligen vi flyttar då yaay:). Just nu ska jag i alla fall kämpa i skolan, med mitt modell jobb och bloggen m.m. Nu ska jag äta kvällsmat och sen sova så jag vaknar pigg imorgon men ni får ha en fortsatt bra kväll amigos ! Natti natti, sweet dreams♥





Hugosolveig

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!



2011-02-08, 15:12:19 URL: http://hugosolveig.blogetty.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?