Hur kan man göra något sånt ?!

2010-10-08, 14:24:03 / Kategori: Allmänt
Vaknade nyss och nu kollar jag bara Beverly Hills, strax ska jag äta frukost och det blir pannkakor *yumii*. Efter det får vi väl se vad som händer. Måste säga alltså HERREGUD vad någon lurar folk om att Justin Bieber är pedofil:S ! Hur kan man göra något sånt? Jag tycket verkligen synd om vad han och hans familj känner nu efter ha hört allt skitsnack och utsätts för allt detta♥.
Det värsta är att mångaa tror på det:O! Alltså ge er, den där mannen gjorde detta för att ni ska tro att Justin verkligen är pedofil men det är fake. Knappast att en 51-årig man har en sån röst? Visst man kan manipulera röster och göra så att man låter som ett ett barn/tonåring men jag tror knappast på detta:/. Jag tycker synd om alla som går på det nu speciellt dom yngre som är Justin Biebers fans och kanske verkligen tror att detta är sant och även blir rädda, uggh jag är redan trött på det här skitsnacket-.-.

Justin Bieber Found To Be Cleverly Disguised 51-Year-Old Pedophile

Så ni vet så är Onion News Network fake, dom är kapabla till att göra massa såna grejer !

Här är klippet dom använde:

Om man söker lite på youtube så hittar man allt, Justin Bieber är absolut ingen pedofil !

Hasime

HAHA!! asså de e bara skita i dom.. Alla vet att Justin är ingen pedofil. Folk som håller på med att försöka förstöra andras liv har inget liv. Så enkelt är det =)



2010-10-08, 15:45:18 URL: http://hasimegashi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?