Lång dag!♥

2010-10-27, 21:29:06 / Kategori: Allmänt

Vet att det har vart segt med uppdateringen idag men har vart borta hela dagen. Var på Frölunda torg med mami och gick runt, vi små shoppade lite olika krämer och sådant. Köpte mig också en jätte fin kort tunika New Yorker och ett par örhängen i glitter. Senare gick vi och storhandlade, believe me det tog tid! Det var full proppat med människor över allt, speciellt i hemköp. Det var massa kampanjer och provsmaker på mat och sådant, kön var helt obeskrivligt lång! När jag kom hem slängde jag mig på soffan, var helt slut haha. Men nu ska vi ha mys kväll med tacos *muums* och efter det ska jag ladda ner nån bra film att kolla på och äta Marabou choklad. Typiskt bara att man börjar så skolan så tidigt imorgon så måste lägga mig ganska tidigt, men men på fredag är jag ledig:D. Ni får ha en super kväll sweetheart's !♥








New Yorker 99:-




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?