Planering inför fest !♥

2010-10-09, 22:27:28 / Kategori: Allmänt
Just nu sitter jag på sängen med laptopen i knät och är inne på msn. Håller på att planera lite inför Halloween.
Det är långt kvar men alltid bra att planera i förväg^^, ja ni förstår. Min kompis ska ha en fest hemma hos sig och jag ska hjälpa henne med att dekorera och sådant. Kanske ska ut å klubba efter festen men vi får se hur det blir. Imorgon ska jag ner till källaren å leta fram lite Halloween grejer.Ser verkligen fram emot detta:D, kommer bli jätte roligt ! Nu kommer det bli extra roligt detta året, för nu ska alla vi vara utklädda på festen(haha inte överdrivet då). Hm..undrar hur lilla cathii ska se ut? Jo jag har kollat upp ett par snygga kattlinser som jag kanske ska köpa, sen så ska jag ha sotade ögon med svart ögonskugga, rött läppstift och en great outfit. Det kommer bli partyy,partyy baby, läängtaar redaaan !!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?