Tänt ett ljus nu♥

2010-10-01, 21:20:15 / Kategori: Allmänt
Nu har jag självklart satt mig i lugn å ro och tänt ett ljus för 27-åriga Elin och alla andra som har gått bort. Vila i frid vår vackra ängel Elin Krantz♥, du är saknad och älskad utav oss alla♥. Förstår inte hur man kan göra så mot en människa, det är helt sjukt..jag finner inga ord:'-( ! Hoppas verkligen han som gjorde detta får ett låångt straff !!! Tänker på din familj och vänner som har blivit drabbade av detta. Vad är det som händer med denna världen? Mord efter mord, våld? Våldtäkter, rasism, orättvisor, krig, människor behandlas fel? Och mycket mer, detta är helt obeskrivligt! Istället för att man ska visa värme och älska varann så gör man sånt? HEMSK, vill bara gråta så fort jag tänker på det. Här i Göteborg vågar man inte ens knappt gå ut längre bara det blir lite mörkt, skam ! Detta gäller hela världen just nu med, det blir verkligen värre å värre.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?