Haha aldrig mer cocos oljan !

2010-10-13, 16:32:55 / Kategori: Allmänt

Idag har det varit en helt okej dag, har varit i skolan och hade bara en lektion.
Vi kollade på en jätte gullig dokumentär film om ett äldre par som var kära när dom var i sin ungdom men efter studenten hade dom gått i skilda vägar. Efter 60 år träffades dom igen och blev direkt ett par igen men då gifte dom sig också, aw:D. Dom var helt obeskrivligt förälskade i varandra! Tänk er att dom efter så många år fortfarande älskade varann så mycket, det där är vad man kallar äkta kärlek.
Efter lektionen åkte jag hemåt direkt för jag skulle iväg & sola och sen till Frölunda torg och fixa lite ärenden. Där efter gick jag och handlade lite smått & gott(godis) innan jag skulle hem. Haha tycker synd om mig själv just nu, innan jag skulle sola smörjade jag på cocos olja över hela ansiktet. Skulle bara lägga lite men det blev för mycket och det märkte jag efteråt när jag såg ut som en tomat i ansiktet:O. Men jaja...där lärde jag mig en läxa om att inte lägga sånt nästa gång jag använder solariet haha. Har bara hört att man använder cocos olja i vanlig sol men har aldrig hört någon som använt det i solarium xD, Hoppas bara inte det är farligt !
Nu är man äntligen i home sweet home, just nu sitter jag med laptopen i knät, bloggar äter godis och kollar facebook lite. Ska snart göra mig i ordning för jag ska träffa min kompis Hasime som jag inte träffat på ett bra tag nu. Det ska bli roligt se henne!

Nä nu ska jag snart äta middag hehe, är hungrig nu känner jag men skriver senare igen. Ni får ha en fin dag sweetness !♥

Dagens bilder:

(Obs: glömde ladda kameran, därför blev det webcam bilder idag)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?