En rolig dag med Hasime!♥

2010-10-14, 20:27:05 / Kategori: Allmänt
Kom nyss hem efter ha varit med Hasime, det har varit en rolig dag med mycket skratt. Efter middagen gick jag å träffade Hasime och vi gick till frölund torg, Vi gick runt och kollade i butiker och sedan hjälpte jag henne med att fråga om jobb lite överallt i torget, vi lämnade även Hasimes CV i vissa av butikerna. Tycker det gick jättebra och är säker på att hon kommer få ett bra jobb! Det var väldigt mycket rea överallt, såg jätte fina kläder men jag håller mig tills jag hittar mer fint. Vi hade det riktigt roligt, skrattade nästan åt precis allting haha. Efter vi hade gått runt och letat jobb så blev vi väldigt trötta, vi gick och satte oss lite gran. Vi tog en massa kort och helt plötsligt kom en äldre man och satte sig bredvid mig och ville så gärna prata med oss och vara med på kort hahaha,aw.Senare på kvällen gick vi och mötte Hasimes stora syster Teuta och en annan kompis Isabella. Alla vi gick till Mc Donald's för att äta, vi satt och hade det riktigt trevligt och efter det gick vi hemåt.
Just nu gör jag gör jag inte så mycket mer än att sitta å blogga, kolla på TV och lyssna på musik. Strax ska jag äta Lasagne, *yumiii*. Senare ska jag ta ett varmt bubbel bad och bara relaxa, hihi det behövs! Det är så härligt att jag är ledig imorgon så jag ska bara kolla på filmer med mami hela kvällen och ta det lugnt, imorgon får jag ändå sova ut:D. Skriver säkert mer senare, ni får ha en trevlig torsdags kväll honeys !♥

Dagens Bilder:


Hasime

hahaha aa de va jätte roligt ida <3 =)



2010-10-14, 21:24:53 URL: http://hasimegashi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?