äntligen hemma från skolan !

2010-10-14, 14:11:22 / Kategori: Allmänt
Idag hade jag bara en lektion, hade bara matte. Efter det stannade jag kvar lite grann i skolan med min tjej kompis Isabellé, vi vandrade omkring lite i skolan och pratade med människorna tills vi skulle gå äta lunch. Brukar annars åka hem direkt efter skolan, vem vill vara kvar när man slutar liksom:D haha. Men,men det var roligt att träffa på dom jag inte sett på ett bra tag i skolan ! Har fortfarande besvär från gårdagens cocos olja, mådde inte alls bra idag. Kändes som att jag hade feber och såg fortfarande ut som en tomat, haha-.-. Innan jag åkte hem träffade jag också min kill kompis snabbt, han var och hälsade på vår skolan. Han gick där innan men bytte skola. Efter det åkte jag hem.

När jag kom hem vilade jag bara en stund, läste bloggar och kollade facebook lite. Nu har tyvärr min tjejvecka kommit, alltså min m*ns vilket är så jobbigt. Aja det går över snart. Ska träffa min tjej kompis Hasime idag runt 15.00 och senare kanske tina med:D♥, det ska bli skojiigt ! Så nu måste jag gå äta middag och sen göra mig i ordning, vi ska nog åka in till stan och fika eller något. Skriver senare om hur det har varit, ni får ha en nice day babe's !♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?