TV resten utav kvällen♥

2010-10-02, 00:20:54 / Kategori: Allmänt
Nu gör jag inte mycket alls, förutom kollar facebook lite grann och pratar i telefon. Facebook= Ja..haha, jajamensam, japp, jupp,yess. Vet helt enkelt inte vad jag ska säga? Så tråkiiigt ! Alla där är så dryga, händer inget nytt och det känns som om tiden stannat nästan haha:D. Nä nu lägger jag av med facebook lite och gör något annat. Ska nog bara kolla på TV resten utav kvällen, finns inte mycket annat att göra. Imorgon bitti ska jag och mamma åka till en stor marknad å handla mat, där hittar man verkligen all polsk mat man vill ha. Efter det blir det nog träffa några vänner, vi får se hur det blir. Vet i alla fall att jag nog träffar tina och sedan får vi se vad som händer utav dagen. Nu ska jag prata klart i telefon, kolla på TV och äta yoghurt. Ni får ha en best friday babe's !
(Bilden är inte från idag)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?