Home sweet home♥

2010-10-21, 12:01:07 / Kategori: Allmänt
Idag var jag i skolan men hade bara matte lektion hihi, efter det stannade jag kvar i skolan en stund med min tjej kompis Ilaf. Vi gick och satte oss i skolcafét och tjatade om allt möjligt, efter 30 minuter kom en människa som jag absolut inte tååål ! Haha vissa av er vet säkert vem jag menar. Jag OGILLAR folk som är falska och går runt och snackar skit om en person men sedan umgås med den. Hoppas verkligen den personen inser att hon/han
gör fel och att den personen växer upp..:/. Många utav er har också varit med i såna situationer men keep head up och skit i såna människor:)!

Just nu sitter jag och kollar på TV med mami och ska äta min goda kalkon sallad som jag hämtat från skolan,*yumii*. Om en timme ska jag göra mig i ordning snabbt och sen åka till stan och fixa ärenden som jag sa igår, senare på dagen får vi se vad händer. Idag ska jag ha en tävling så fortsätt titta in mina underbara läsare:D. Skriver senare igen, ni får ha en fin torsdag everyone! Puss puss♥



Hasime

va gott de ser ut =)



2010-10-21, 13:35:52 URL: http://hasimegashi.blogg.se/

Malin Sundin

gott



2010-10-21, 20:30:53 URL: http://malinsundin.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?